dodany: 2012-01-12 przez : Marek Pisarik
Grupa docelowa: Kierownicy i sprzedawcy punktów sprzedaży detalicznej, pracownicy salonów sieci telefonii komórkowych.
Cel: Stworzenie mechanizmu, który w sprawny i ciekawy sposób będzie informował o produktach firmy, zaktywizuje sprzedawców oraz udostępni im nowatorskie narzędzia, wspomagające efektywność sprzedaży.
Wyzwanie: Nasza agencja stanęła przed koniecznością bezpośredniego dotarcia do grupy docelowej – nie tylko zbudowania bazy użytkowników od podstaw, ale również zmotywowania sprzedawców do aktywnego uczestnictwa w programie oraz wytworzenia pozytywnych relacji między marką, a jej pośrednim odbiorcą, w sposób umożliwiający realizację długofalowych celów marketingowych.
Strategia: Na potrzeby akcji wspierającej efektywną sprzedaż stworzyliśmy specjalną stronę internetową, która zaprasza użytkownika do udziału w wyjątkowej przygodzie. Logując się w serwisie, wkraczamy do apartamentu zajmującego górną kondygnację luksusowego wieżowca. Przyciski windy przenoszą nas w świat zawansowanej informacji o telefonach marki LG. Najbardziej ekskluzywny apartament najwyższych pięter wieżowca to penthouse – w programie LG YES to pokój z informacją o konkursach, loteriach i nagrodach. Tutaj użytkownicy poznali zasady konkursu „Grand Prix Sprzedaży”
Sekret: Aby zachęcić odbiorców do uczestnictwa w programie, przygotowaliśmy specjalny pakiet
Warto wiedzieć: Loteria to narzędzie, które daje szansę zdobycia nagrody wszystkim uczestnikom programu, z kolei konkurs gratyfikuje najbardziej aktywnych użytkowników. Jeżeli połączymy te dwie formy w jeden spójny mechanizm, każdy ma możliwość skorzystania z profitów programu lojalnościowego, w sposób najbardziej odpowiadający jego potrzebom. Aby zorganizować loterię, musimy mieć odpowiednią zgodę Izby Celnej i zatwierdzony regulamin loterii. Nad całością jej przebiegu czuwa osoba posiadająca Świadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansów – jej udział w losowaniach jest obowiązkowy i kosztowny. Niewiele agencji reklamowych specjalizuje się w tym temacie - warto zaufać tym, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. W Agencji Event More jest na stałe zatrudniona osoba, która dysponuje Świadectwem Zawodowym Ministerstwa, dzięki czemu nasi Klienci nie ponoszą dodatkowych kosztów kontroli loterii.
Kategorie:
aktualności
wiedza
case studies
inne
oddział trade marketingu
agencji reklamowej motive
31-352 Kraków,
ul. Tetmajera 102
12 410 62 70
501 45 67 23