case_studies

Owocowe LOTTO!

dodany: 2012-03-21     przez : Marek Pisarik

Jak przygotować akcję promującą soki i napoje. Zobacz efekt naszej pracy, czyli loterię pod hasłem „Owocowe Lotto” dla marki Tymbark, która objęła swoim zasięgiem wszystkie sklepy sieci Tesco.

Mechanizm: Inspiracją dla mechanizmu promocji stała się niesłabnąca od lat popularność najsłynniejszej polskiej loterii – kultowego „totolotka”. W „Owocowym Lotto” zamiast szczęśliwych liczb, gracze mogli wytypować ulubione owoce. Zasady losowania zostały skonstruowane tak, aby wykluczyć możliwość kumulacji – dzięki temu w ramach każdego losowania wyłoniony został zwycięzca, na którego czekała wygrana w wysokości 5000zł. Wszystkie zgłoszenia wzięły również udział w wielkim finale „Owocowego Lotta”, zakończonym losowaniem nagrody głównej – 30 000 zł.

Kreacja: Motyw przewodni materiałów promocyjnych to „owocowa eksplozja” – wirujące owoce korzystnie wpłynęły na dynamikę layoutu, potęgując pozytywnie skojarzenia, jakie niósł ze sobą komunikat promocyjny. Aby wzmocnić siłę przekazu, zaprojektowaliśmy również charakterystyczny, soczyście owocowy logotyp. Z kolei strona www została wyposażona w atrakcyjny mechanizm wybierania owoców, które można było wybrać własnoręcznie lub zdać się na los, korzystając ze specjalnego miksera.

Efekty: Starannie dopracowana, spójna komunikacja wyrażona poprzez bogaty zestaw narzędzi POS zaowocowała zwiększonym o kilkadziesiąt procent zatowarowaniem hipermarketów w promowany towar oraz zwiększeniem popytu ze strony klientów końcowych.

 

Kategorie:

  aktualności

  wiedza

  case studies

  inne


Skontaktuj się z nami


© copyright by motive 2022