dodany: 2011-11-08 przez : Mateusz Franke
Organizatorzy akcji promocyjnych z udziałem konsumentów (a więc osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową) muszą zachować szczególną ostrożność opracowując regulaminy akcji promocyjnych, konkursów czy loterii. Muszą bowiem wystrzegać się wprowadzania do regulaminu tzw. niedozwolonych (abuzywnych) klauzul umownych.
czytaj cały artykuł >dodany: 2011-10-21 przez : Mateusz Franke
W dobie powszechnej cyfryzacji popularnością cieszą się akcje marketingowe w szczególności konkursy, przeprowadzane za pośrednictwem Internetu. Przy tej okazji pojawiają się istotne problemy prawno-podatkowe. Nieprecyzyjne przepisy są utrudnieniem nie tylko dla agencji reklamowych i organizatorów konkursów, lecz także dla ich uczestników.
czytaj cały artykuł >dodany: 2011-06-23 przez : Marek Pisarik
Jak zwrócidć uwagę klientów na najnowszy model aparatu telefonicznego nowej generacji z wbudowaną kamerą video? A przy okazji wypromować ideę tworzenia i przesyłania multimediów za pomocą telefonu?
czytaj cały artykuł >dodany: 2011-05-12 przez : Marek Pisarik
Jak skrzyżować promocję dwóch znanych brandów segmentu HoReCa? Bardzo prosto. Muszą do siebie pasować. Czy wyobrażacie sobie wino po pizzy? Raczej nie. Co innego piwo. No jasne!
czytaj cały artykuł >Kategorie:
aktualności
wiedza
case studies
inne
oddział trade marketingu
agencji reklamowej motive
31-352 Kraków,
ul. Tetmajera 102
12 410 62 70
501 45 67 23