knowlage

Niedozwolone postanowienia w regulaminach promocji.

dodany: 2011-11-08     przez : Mateusz Franke

Organizatorzy akcji promocyjnych z udziałem konsumentów (a więc osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową) muszą zachować szczególną ostrożność opracowując regulaminy akcji promocyjnych, konkursów czy loterii. Muszą bowiem wystrzegać się wprowadzania do regulaminu tzw. niedozwolonych (abuzywnych) klauzul umownych.

czytaj cały artykuł >

knowlage

Problemy podatkowe związane z organizacją konkursów internetowych.

dodany: 2011-10-21     przez : Mateusz Franke

W dobie powszechnej cyfryzacji popularnością cieszą się akcje marketingowe w szczególności konkursy, przeprowadzane za pośrednictwem Internetu. Przy tej okazji pojawiają się istotne problemy prawno-podatkowe. Nieprecyzyjne przepisy są utrudnieniem nie tylko dla agencji reklamowych i organizatorów konkursów, lecz także dla ich uczestników.

czytaj cały artykuł >

case_studies

Szlachetna biel, czarny charakter – który jest bliższy Twojej naturze? Konkurs dla nowoczesnych.

dodany: 2011-06-23     przez : Marek Pisarik

Jak zwrócidć uwagę klientów na najnowszy model aparatu telefonicznego nowej generacji z wbudowaną kamerą video? A przy okazji wypromować ideę tworzenia i przesyłania multimediów za pomocą telefonu?

czytaj cały artykuł >

case_studies

Zimny Żywiec i Pizza Hut – krzyżówka doskonała.

dodany: 2011-05-12     przez : Marek Pisarik

Jak skrzyżować promocję dwóch znanych brandów segmentu HoReCa? Bardzo prosto. Muszą do siebie pasować. Czy wyobrażacie sobie wino po pizzy? Raczej nie. Co innego piwo. No jasne!

czytaj cały artykuł >

Kategorie:

  aktualności

  wiedza

  case studies

  inne

  poprzednia | 1 | 2 | następna

Skontaktuj się z nami


© copyright by motive 2022