knowlage

Opodatkowanie nagród wydawanych przedsiębiorcom podlegającym PIT w konkursach, grach i zakładach wzajemnych oraz sprzedaży premiowej

dodany: 2013-09-19     przez : Marek Pisarik

Na przestrzeni ostatnich miesięcy zaobserwowaliśmy istotną zmianę stanowiska organów podatkowych dotyczącego zasad opodatkowania nagród w konkursach, grach i zakładach wzajemnych oraz sprzedaży premiowej, których uczestnikami są przedsiębiorcy podlegający PIT. W dalszej części niniejszej informacji prawnej tego rodzaju działania marketingowe będą nazywane „akcjami B2B”.

czytaj cały artykuł >

knowlage

Programy lojalnościowe i motywacyjne. 10 porad praktyka.

dodany: 2013-02-01     przez : Marek Pisarik

Program lojalnościowy? Szufladka: wsparcie sprzedaży. Ale nie tylko. W relacjach B2C możesz przemycić informacje na temat wartości stojących za marką. W B2B postaw na edukację i wyposaż uczestników w narzędzia ułatwiające sprzedaż.

czytaj cały artykuł >

case_studies

Zdobywca Żywca

dodany: 2012-08-14     przez : Marek Pisarik

Promocja „Zdobywca Żywca” to jedno z największych wyzwań logistycznych, z którymi przyszło nam się zmierzyć. W ciągu dwóch miesięcy akcji, „mania zbierania” promocyjnych kontretykiet piwa marki Żywiec ogarnęła ponad dwieście tysięcy konsumentów.

czytaj cały artykuł >

case_studies

Operacja Skorpion

dodany: 2012-06-21     przez : Marek Pisarik

Szpiegowska fabuła programu motywacyjnego przeplatająca świat wirtualny ze światem rzeczywistym. A wszystko w imię Najwyższej Sprzedaży.

czytaj cały artykuł >

case_studies

Owocowe LOTTO!

dodany: 2012-03-21     przez : Marek Pisarik

Jak przygotować akcję promującą soki i napoje. Zobacz efekt naszej pracy, czyli loterię pod hasłem „Owocowe Lotto” dla marki Tymbark, która objęła swoim zasięgiem wszystkie sklepy sieci Tesco.

czytaj cały artykuł >

knowlage

Zakazane premie?

dodany: 2012-02-29     przez : Zbigniew Okoń

Jedną z podstawowych form marketingu towarów i usług są tzw. promocje sprzedaży. Przyznawanie nabywcom różnego rodzaju premii (upominków), rabatów, organizowanie konkursów z nagrodami czy loterii promocyjnych służy wspomaganiu wprowadzania nowych produktów na rynek, budowaniu lojalności klientów, czy krótkoterminowemu stymulowaniu sprzedaży.

czytaj cały artykuł >

case_studies

Promocja na wagę zdrowia czyli Royal Canin w trosce o naszych pupili!

dodany: 2012-02-15     przez : Marek Pisarik

Studium przypadku loterii łączącej dwie grupy odbiorców, lekarzy weterynarii - występujących jako ambasadorzy marki oraz Klientów końcowych, czyli właścicieli naszych czworonożnych przyjaciół. Jak postępować etycznie, jednocześnie promując nasze produkty?

czytaj cały artykuł >

case_studies

Your Effective Sale, czyli LG yes.

dodany: 2012-01-12     przez : Marek Pisarik

Program motywacyjny nagrodzony na międzynarodowym spotkaniu zarządu LG Electronics w Paryżu. Mechanizm, który w sprawny i ciekawy sposób informował o produktach firmy, zaktywizował sprzedawców oraz udostępnił im nowatorskie narzędzia, wspomagające efektywność sprzedaży.

czytaj cały artykuł >

knowlage

Dane osobowe przedsiębiorców, a akcje promocyjne.

dodany: 2011-11-08     przez : Mateusz Franke

Proces likwidacji prowadzonej przez gminy Ewidencji Działalności Gospodarczej i utworzenie w jej miejsce Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wiąże się z ważnymi zmianami w zakresie prawa ochrony danych osobowych.

czytaj cały artykuł >

Kategorie:

  aktualności

  wiedza

  case studies

  inne

  poprzednia | 1 | 2 | następna

Skontaktuj się z nami


© copyright by motive 2020